Anwar Ibrahim nak lari keluar negara (video)

darisungaiderhaka
Fuh!! Nasib baik ada si Arman ni yang mendapat mimpi, kalau tidak habis UMNO/BN pasal Anwar rancang nak buat demo besar-besaran macam kat Mesir tu rupanya.. jahat sungguh Anwar Ibraihm ni rupanya..


TAJUK GAMBAR ANDA

Malaysia memang bertuah kerana memiliki rakyat seperti Arman ini yang boleh mendapat maklumat jauh lebih cepat dari perisik PDRM mahupun perisik ATM..

Kah..kah..kah.. gila apa dia ni??

Menurut Ketua Wira PERKASA, Arman Arza Abu Hanifa mengatakan beliau telah mendapat maklumatpada malam tadi dipercayai melalui mimpi dan maklumat tersebut telah diserah kepada polis.

Dari maklumat tersebut dikatakan bahawa DS Anwar Ibrahim akan bertindak melarikan diri dari Malaysia samada ke Australia ke UK atau ke USA jikalau didapati bersalah dalam perbicaraan yang sedang berlangsunu ini.

DS Anwar Ibrahim juga menurut Arman dikatakan akan mengadakan satu demonstrasi besar-besaran sepertimana yang telah dilakukan dahulu oleh bekas Perdana Menteri Thailand dan apa yang telah berlaku di Mesir.

Oleh itu PERKASA mendesak pihak peguam Negara atau Menteri Dalam Negeri supaya mengambil kembali passport DS Anwar Ibrahim supaya beliau tidak melakukan perancangan untuk mengadakan demonstrasi besar-besaran di Negara ini..


Beri Komen?

Komen la apa nak komen,tapi kalau boleh gunakan bahasa yang orang boleh faham dan berfikir,Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah....