Penjelasan - Anwar Ibrahim Simpan 'Jambu' Dalam Pejabat Di Washington DC !?

Anwar Ibrahim Simpan 'Jambu' Dalam Pejabat Di Washington DC

Web untuk syarikat Anwar Ibrahim NOT FOUND ? Apa halnya tu?




Anwar Ibrahim Simpan 'Jambu' Dalam Pejabat Di Washington DC

Anwar Ibrahim memang sudah hilang sokongan. My space beliau - 6 Freinds sahaja!



Rupa-rupanya Anwar Ibrahim mempunyai sebuah pejabat yang besar di Washington DC dan kos operasinya sungguh mahal iaitu AS2 juta setahun iaitu kira-kira RM6 juta setahun!

Di manakah beliau mendapat wang sebanyak itu pada hal gaji beliau hanya sebagai Ahli Parlimen, penceramah bebas dan juga RM1 sebagai penasihat ekonomi negeri Selangor?


Tatkala parti pembangkang ligat mengutip derma kononnya untuk perjuangan parti, Anwar Ibrahim berkemampuan untuk membiayai pejabat yang mencecah jutaan US dolar setahun! Yang menambah curiga lagi ialah pekerja-pekerja Anwar Ibrahim terdiri daripada golongan muda, warga Pakistan dan Turki? Golongan muda? Jambu tak?

Anwar Ibrahim perlu menjawap isu ini sama dengan pelabagai isu lain yang masih menimbulkan tandatanya. Jika tidak benar, cabar di dalam mahkamah. Mudah!

Rujuk di bawah :-


Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Muhamad Rahimi Osman KLIK SINI mendakwa, jumlah kos operasi pejabat itu yang didaftarkan dengan nama Anwar Ibrahim Consulting Associate adalah besar dan tidak mungkin mampu dibiayai oleh Anwar yang hanya berjawatan Ahli Parlimen dan Ketua Pembangkang Dewan Rakyat.


Rahimi semasa berada dengan Anwar Ibrahim

Malah, katanya, pejabat tersebut turut mengambil lima orang pekerja yang terdiri daripada golongan muda dan ada di antaranya warga Pakistan dan Turki yang menetap di AS dengan gaji mencecah lima angka sebulan dalam mata wang AS.
"Bayangkan Anwar mempunyai sebuah pejabat di Washington. Saya lihat perbelanjaan bagi pejabat itu bagi 2006 hingga 2007 hampir RM6 juta.
"Mana dia dapat duit sebanyak ini dan dari sumber mana dia perolehnya atau siapakah yang membiayai kos operasi pejabat itu? Saya yakin ramai pemimpin dalam PKR tidak tahu akan hal ini.
"Dalam ceramah, dia cakap tidak ada duit, minta sumbangan dan sebagainya. Dia harus jelaskan mengenai perkara ini," dakwanya ketika berucap pada majlis ceramah mengenai isu-isu semasa di Kampung Jalan Kebun di sini malam tadi. SETERUSNYA
|||||||novandri

Beri Komen?

Komen la apa nak komen,tapi kalau boleh gunakan bahasa yang orang boleh faham dan berfikir,Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah....